ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی ارزان

يکشنبه 23 آبان 1400
19:25
بهترین پنل پیامکی

کاربرد ها و مزایای ارسال اس ام اس انبوه


ارسال پیامک تبلیغاتی ارزان،ارسال پیامک در بلک لیست ارزان،ارسال اس ام اس انبوه با


کیفیت بالا،ارسال اس ام اس تبلیغاتی اینترنتی


کاربرد ها و مزایای ارسال اس ام اس انبوه:


ارسال اس ام اس انبوه یک سرویس پیام رسانی از نرم افزار به افراد است که از این روش


برای ارسال اس ام اس های انبوه که اکثرا کاربرد تبلیغاتی دارند استفاده می شوند.




[ بازدید : 2119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

سوالات متداول پنل اس ام اس

شنبه 22 آبان 1400
22:52
بهترین پنل پیامکی


سوالات متداول پنل اس ام اس، دانستنی های پنل اس ام اس

پنل پیامکی یکی از موارد بسیار پرمخاطب و موثر برای تبلیغات و جذب مشتری است. این روش نسبت به سایر روش های تبلیغاتی نیز بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و در این مقاله به سوال های متداول پنل پیامکی که ممکن است برای شما پیش آید جواب داده ایم.

بررسی سوالات متداول پنل پیامکی


[ بازدید : 1830 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

سامانه پیامکی برتر ایران

شنبه 22 آبان 1400
22:43
بهترین پنل پیامکی

سامانه پیامکی برتر ایران

اگر شما به دنبال سامانه پیامکی خوب میگردید و نمیتوانید آن را انتخاب کنید پس پیشنهاد میشود این مطلب را دنبال کنید . امروز برای شما 10 سامانه پیامکی برتر ایران را آماده کرده ایم تا سامانه هایی که به نظر از لحاظ امکانات مناسب و پرقدرت هستند را به شما معرفی کنیم .

آشنایی با سامانه پیامکی

قبل از این که در مورد موضوع این مقاله یعنی 10 سامانه پیامکی برتر ایران صحبت کنیم بگذارید در مقدمه ای کوتاه سامانه پیامکی و کاربرد آن را مورد بررسی قرار دهیم.

شما حتما در طول روز پیامک های تبلیغاتی مختلفی دریافت می کنید و این رو تا حدودی با سامانه پیامکی آشنایی دارید اما شاید کاربرد دقیق سامانه پیامکی را ندانید. سامانه پیامکی کاربرد های زیادی دارد و می تواند در موارد مختلفی به شما کمک کند و حتی می تواند باعث رشد کسب و کار شما شود.

برای مثال از جمله کاربردهای سامانه پیامکی می توان به مواردی همچون ارسال پیامک از طریق وب سرویس، کارت ویزیت دیجیتالی، سیستم کدخوان، ارسال پیامک تبلیغاتی، صندوق انتقادات و … اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که این ها تنها بخشی از کاربردها و قابلیت های یک سامانه پیامکی است.

اما از سامانه پیامکی می توان در ارگان ها و سازمان های مختلف استفاده کرد که از جمله کاربردهای سامانه پیامکی در ارگان و سازمان های مختلف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از سامانه پیامکی در فروشگاه ها
  • مدارس
  • کانون های تبلیغاتی
  • سایت های مخصوص سایت های وردپرس
  • استفاده برای تبلیغات هتل
  • استفاده برای شهرداری ها و هتل ها
  • شرکت و ادارات
  • کتاب فروشی ها
  • آزمایشگاه
  • آموزشگاه ها
  • پزشکان
  • رستوران ها
  • نشریات و مطبوعات
  • فروشگاه ها
  • و ….

حال که تا حدودی با سامانه پیامکی آشنا شدید و متوجه شدید که چه کاربرد و البته قابلیت های گسترده ای دارد، شاید شما هم بخواهید از سامانه ی پیامکی در کسب و کار خود استفاده کنید اما ندانید که از کدام سامانه پیامکی استفاده کنید. ما یک خبر خوب برای تان داریم و آن این است که نگران نباشید زیرا ما تصمیم داریم در این مقاله 10 سامانه پیامکی برتر ایران را مورد بررسی قرار دهیم و آن ها را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.



سامانه پیامکی رایکا اس ام اس که قصد معرفی آن را داریم
یکی از قدرتمندترین,حرفه ای ترین, کامل ترین,ارزانترین ومحبوب ترین سامانه های پیامکی کشور میباشد که علاوه بر امکانات کامل و بانک شماره به روز کل کشور این امکان را به شما میدهد که با پایین ترین تعرفه(12تومان)تبلیغات خود را به هزارشماره حتی به شماره های بلک لیست ارسال نمایید که چنین تعرفه ای به ندرت در دیگر سامانه ها یافت میشود.رایکا اس ام اس مفتخر است باداشتن بیش از2میلیون کاربرصدها نماینده و بیش از170بازاریاب فروش درسراسرکشور یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین سامانه پیامکی های کشور میباشد.
لازم به ذکراست تمامی پنل های رایکا اس ام اس مادام العمر میباشند و دارای هدایایی نیز مثل خطوط اختصاصی،خدماتی،سیمکارت،اپلیکیشن اندروید،دامنه و سایت فروش برای نماینده،و پیامک های اولیه میباشد.

شعار رایکا: رضایت مشتری بهترین تبلیغ ماست
وبسایت: www.Raykasms.ir


2-سامانه پیامکی آرتا اس ام اس

این سامانه پیامکی بعد از رایکا اس ام اس دارای پایین ترین تعرفه ی ارسال در کشور

وسرعت فوق العاده بالا ونیز بانک شماره به روز و امکانات بینظیر و خدمات رایگان میباشد.


به نظر شما کدوم سامانه پیامکی بهتر است 8سامانه دیگر را شما کامنت کنید





[ بازدید : 1718 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پنل پیامکی چیست

پنجشنبه 13 آبان 1400
23:33
بهترین پنل پیامکی

خرید پنل اس ام اس نمایندگی پنل اس ام اس پنل اس ام اس خرید پنل پیامکی نمایندگی پنل پیامکی


معرفی، کاربرد و مزایای پنل پیامکی رایکا اس ام اس نسبت به سایر روش­های تبلیغاتی


[ بازدید : 1799 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

معرفی بهترین سامانه پیامکی1400

پنجشنبه 13 آبان 1400
23:18
بهترین پنل پیامکی

معرفی بهترین پنل اس ام اس؛ رایکا اس ام اس و آرتا اس ام اس

پنل اس ام اس یا همان سامانه پیامکی ابزاری است که به صاحبان کسب و کار در جهت تبلیغات و بازاریابی مناسب یاری می رساند. پنل اس ام اس، یک سامانه پیامکی است که با استفاده از فضای اینترنت و نیز امکانات و قابلیت هایی که در آن تعبیه شده است، می تواند امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی و پیامک های خدماتی را برای طیف وسیعی از مخاطبین فراهم نماید.





[ بازدید : 1935 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]