پنل پیامکی چیست

پنجشنبه 13 آبان 1400
23:33
بهترین پنل پیامکی

خرید پنل اس ام اس نمایندگی پنل اس ام اس پنل اس ام اس خرید پنل پیامکی نمایندگی پنل پیامکی


معرفی، کاربرد و مزایای پنل پیامکی رایکا اس ام اس نسبت به سایر روش­های تبلیغاتی


خیلی از افراد به دلایل مختلف که مهم ترین آن کارهای تبلیغاتی است و می خواهند از این طریق کسب و کار خود را رونق دهند با پنل پیامکییاپنل اس ام اس آشنا نیستند. این افراد طبیعتا باید به تعداد زیادی از افراد در یک زمان مشخص به صورت لحظه ای یا تدریجی پیامک انبوه ارسال کنند که برای این کار نیاز به در اختیار داشتن بانک اطلاعات صاحبان سیم کارت و گوشی است.همچنین هر کسب و کار یا تجارتی بازار هدف مشخصی دارد و ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی به تمامی افراد اصلا عمل هوشمندانه ای نیست بلکه باید بازار هدف را مشخص کرده و فقط برای این دسته از افراد پیامک ارسال کنید که انجام دادن این کار بدون استفاده از پنل پیامکی غیر ممکن است.

ضمنا تصور کنید که شما بانک اطلاعات مشتریان و بازار هدف خود را دارید و می خواهید برای چند هزار نفر پیامک ارسال کنید یقینا این کار را نمی توان با گوشی انجام داد زیرا هم بسیار زمان بر است و هم ارسال بیش از هزار پیامک در روز خط را مسدود می کند. همچنین در تبلیغات و بازاریابی زمان و سرعت بسیار مهم هستند که با پنل پیامکی به شدت در این دو عامل صرفه جویی می شود.

همچنین در نظر داشته باشید که پنل پیامکی هم می تواند وابسته به وب باشد و از طریق اینترنت ارسال شود و هم وابسته به یک پنل پیامکی تحت ویندوز که برای ارسال به اینترنت نیازی نداشته باشد.

پنل پیامکی و اهمیت استفاده از آن


پنل پیامکی رایکا اس ام اس، شیوه­ای موفق و تضمینی در افزایش جذب مشتری و بازار هدف


کاربردهای پنل پیامکی

با خرید پنل پیامکی می توانید از قابلیت ها و ویژگی های زیر استفاده کنید.

1- امکان ارسال پیامک انبوه در زمان و تاریخ دلخواه

2- پنل پیامکی برای انجام امور تبلیغاتی به صورت هوشمند

3- به منظور اطلاع رسانی یا ارسال خودکار برای تبریک تولد و غیره از طریق پنل پیامکی

4- ارسال پیامک خدماتی و یا حتی نظرسنجی

5- امکان برگزاری مسابقه از طریق پیامک

6- گزارش گیری دقیق از ارسال پیامک ها برای دریافت داده های دقیق

کاربرد پنل اس ام اس

پنل پیامکی با کاربردهای گسترده را فقط از رایکا اس ام اس بخواهید


راه های استفاده از پنل پیامکی و ارسال اس ام اس انبوه

پس از خرید پنل اس ام اس از چندین شیوه می توان با پنل پیامکی، به مشتریان و بازار هدف خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید که عبارتند از:

1- کدپستی:

یکی از شیوه های ارسال پیامک انبوه از طریق پنل پیامکی، براساس کدپستی است. بر این اساس، شما فقط کافیست کد پستی منطقه ای که در نظر دارید در سامانه مشخص کرده و تعداد پیامک های ارسالی را نیز تعیین کنید تا پیامک ها ارسال شوند. این روش بیشتر مورد استفاده ی فروشگاه های مختلف منطقه ای است.

2- دکل BTS ایرانسل:

شیوه ی دوم استفاده از پنل پیامکی که فقط مختص ایرانسل است می توانید فقط به شماره های ایرانسلی که از نزدیک ترین دکل در حال خدمات گرفتن هستند پیامک مورد نظر خود را ارسال کنید.

3- سن و جنسیت:

یکی دیگر از استفاده های پنل پیامکی برای صاحبان کسب و کارهایی مثل سالن های آرایشی و فروشگاه های مختلف ارسال پیامک انبوه به تفکیک سن و جنسیت است که این نوع ارسال نیز در سامانه ی مربوطه قرار داده شده است.

4- نقشه گوگل:

روش استفاده از پنل پیامکی از طریق نقشه ی گوگل یا پیامَپ روش جالبی است که بسیار شبیه به استفاده از کدپستی است با این تفاوت که از روی نقشه ناحیه ی خود را برای ارسال انبوه پیامک مشخص می کنید که داخل نقشه برای هر منطقه یا ناحیه کدپستی هم نوشته شده است.

5- دفترچه تلفن:

روشی که بیشتر مورد استفاده ی بانک ها، مدارس و ادارات است ساخت دفترچه تلفن در پنل پیامکی و ارسال انبوه برای یادآوری سررسید اقساط، جلسه ی اولیاء و گفتمان ها و غیره است. برای این منظور باید شماره تماس جامعه ی مدنظر خود را داشته باشید که با توجه به مکان مورد استفاده به راحتی قابل دسترسی است.

6- فایل اکسل:

این روش که معمولا توسط ادارات و یا شرکت های مثل شرکت فرش برای استفاده از پنل پیامکی استفاده می شود، هنگام ارسال کالا برای مشتریان و غیره روش بسیار جالب و کم هزینه ای است.

تاثیر پنل اس ام اس

با پنل پیامکی رایکا اس ام اس، برخلاف برخی پنل­ها رابط کاربری سازگار با تمامی سیستم­ عامل­ها داشته باشید


تأثیرات مثبت و مزایای پنل پیامکی نسبت به سایر روش ها

خرید و استفاده از پنل پیامکی قطعا مزایای خاص خود را نسبت به سایر روش های تبلیغاتی و جذب مشتری به همراه دارد که نقطه قوت این روش محسوب می شوند که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

1- مقرون به صرفه:

تبلیغات پیامکی که از طریق پنل پیامکی ارسال می شوند و سایر اهدافی که می توانید به کمک آن پیاده سازی کنید قطعا نسبت به روش هایی مثل تبلیغات تلویزیونی و یا اجاره ی بیلبوردها هزینه ی نهایی به مراتب کمتری دارند.

2- گارانتی:

در استفاده از پنل پیامکی می توانید گارانتی هم داشته باشید یعنی چنانچه موقع ارسال پیامک موبایل شخص مورد نظر خاموش باشد یا در دسترس نباشد و غیره، هزینه ی آن کاملا به شما برگشت داده می شود و این مورد را می توانید از طریق گزارش گیری از طریق پنل مشاهده کنید.

3- سرعت فوق العاده بالا:پنل پیامکی، پیامک های شما را در لحظه به تعداد زیادی از افراد مثلا ده ها هزار نفر ارسال می کند و این روشی بسیار فوق العاده است.

4- عدم محدودیت زمانی:

در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از پنل پیامکی استفاده کنید و همچنین از خدمات پشتیبانی 24 ساعته نیز بهره ببرید.

5- شیوه ی کار بسیار راحت:

برای دسترسی به چنین قابلیتی و استفاده از این نوع پنل، هیچ دانش فنی و اطلاعات جانبی خاصی نیاز نیست و فقط کافی است بهترین نمایندگی پنل اس ام اس را انتخاب کرده و وارد سامانه ی مربوطه شوید.

6- بدون واسطه و مستقیم:

در چنین روش تبلیغاتی و اطلاع رسانی، چون مستقیما با جامعه ی هدف ارتباط دارید و صفر تا صد پروسه را مدیریت می کنید هیچ واسطه ای وجود ندارد و کاملا از نحوه ی انجام اطلاع خواهید داشت.

7- بدون نیاز به امکانات:

در استفاده از پنل پیامکی هیچ امکانات خاصی نیاز نیست و فقط با خرید این نوع پنل و دسترسی به سامانه می توانید کار خود را شروع کنید. و همچنین چون امکانات خاصی نیاز ندارد هزینه های جانبی نیز نخواهید داشت.

8- پاسخگویی خودکار و دریافت پیامک:

علاوه بر ارسال می توانید دریافت هم داشته باشید و همچنین می توانید پاسخگویی خودکار با توجه به متن از پیش مشخص شده نیز تعریف کنید.

پنل پیامکی

پنل پیامکی رایکا اس ام اس با مزایای گسترده و کامل


نمایندگی پنل پیامکی

اکنون که با کلیه ی موارد پیرامون پنل پیامکی آشنا شدید بد نیست بدانید که می توانید نمایندگی آن را نیز خریداری کنید تا تمامی امکانات و فروش خدمات را بتوانید با نام و برند خود انجام داده و از این طریق کسب درآمد انجام دهید.

توجه داشته باشید که استفاده از روش های مختلف بازاریابی و جذب مشتری، مزایا و معایب خاص خود را دارند و این هوشمندی شما را می رساند که با صرف هزینه ای معقول بهترین نتیجه و بازدهی را دریافت کنید. توجه داشته باشید که همیشه صرف پرداخت هزینه ی بیشتر به معنای خدمات و مزیت بیشتر نیست.

رایکا اس ام اس با خدماتی نوین و حرفه ای و قیمت هایی کاملا رقابتی نه تنها همه ی مزایای گفته شده را در اختیار شما قرار خواهد داد بلکه امکان ارسال پیام صوتی نیز برای شما وجود دارد قابلیتی که در بسیاری از پنل های پیامکی خدماتی مشاهده نخواهید کرد.

همچنین برخی از پنل ها فقط امکان ارسال به شما داده می شود و دریافت پیامک ندارید، و یا اینکه امکان ارسال پیامک به صورت تکی ندارید، حتی در برخی موارد پنل هایی هستند که فقط با یک اپراتور همکاری دارند و در نتیجه امکان ارسال به تمامی شماره ها را نخواهید داشت و یا در قالب خدمات بیشتر و تبلیغات، تعرفه های سنگین تری از شما می گیرند و یا اینکه اختلال زیاد و سرعت پایینی دارند.

با انتخاب رایکا اس ام اس نه تنها تمامی خدمات با قیمتی کاملا رقابتی عرضه می شوند بلکه هیچ از مشکلات گفته شده را که هنگام انتخاب و خرید پنل پیامکی باید به آن دقت کنید نخواهید داشت. همین موارد است که رایکا اس ام اس را معتبر و محبوب ساخته است و تنها کافیست یکبار از پنل پیامکی ما استفاده کنید و هم خودتان مشتری دائم ما شده و هم ما را به دیگران معرفی کنید. رضایت شما بزرگ ترین سرمایه ی مجموعه ی ماست.


بهترین روش تبلیغات

با خرید پنل پیامکی رایکا اس ام اس، در جذب مشتری و بازار هدف گوی سبقت را از رقبا بگیرید.


منبع www.Raykasms.ir


[ بازدید : 1799 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]